13 april 2012

Spänning i vardagen

Ja eftersom jag inte har några läxor att göra är det väl bäst att hålla vad man lovar, jag ska uppdatera bloggen mer :) Jag, D som ni förstår, väntar på att M ska komma hit så ska vi förmodligen ut och gå. Vi får se hur det blir med den saken... Det regnar här i Småland så det känns inte jättelockande. Vi som lovade varandra att vi verkligen skulle gå en promenad om dagen. Jag har i alla fall inte hållit det löftet så jag får väl utse ett straff, eller kanske be M att bestämma ett? Nej det vet jag inte om jag vågar ;)

Med den otroligt spännande cliff-hangern vill jag tacka för mig för den här gången. Fortsättningen kommer snart. Kommer vi trotsa regnet och ge oss ut? Vad blir straffet om vi inte gör det? Och mycket mycket mer.... / D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar