13 april 2012

Bortförklaring

Ursäkta att jag, D, varit så dålig på att uppdatera på senaste tiden. Jag har haft två tunga måsten över mig den här veckan; plugga till matteprov och skriva en uppsats på fyra sidor om Osteoporos (benskörhet). Nu har jag lämnat in uppsatsen och skrivit matteprovet och det är så skönt! Dessutom fick jag reda på mitt första kemi B-prov och en uppsats i svenska B och jag fick MVG på båda :D glad och nöjd efter mycket slit. Så det är skönt när man ser att det lönar sig att anstränga sig. Ibland pluggar och pluggar man så misslyckas man på provet ändå... men inte den här gången! Så min bortförklaring till att inte uppdatera bloggen får väl vara godkänd för den här gången ;) Jag känner på mig att jag kommer skriva rekordmånga inlägg nästa vecka dock, för jag har inget prov eller läxa!! :D //D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar