17 april 2012

Träna synen - fortsättning följer

Jag skrev ju för ett tag sedan att jag hade börjat att träna synen. Jag måste erkänna att jag inte varit jätteflitig, men jag har försökt att träna lite varje dag i alla fall.

Hittills har jag tränat med hjälp av det tibetanska hjulet varvat med lite avslappning. Jag har försökt att vara utan glasögon så mycket som möjligt, när jag är hemma. Om jag har fått bättre syn? Jag vet faktiskt inte, men ibland kan jag tycka att jag ser något bättre - jag tror inte att det bara är inbillning.

I kväll fick jag ett tips på Facebook (Eftersnack v 16 ) om den här filmen, den ska jag kolla på för jag vill veta mer och lära mig fler övningar. Jag tycker verkligen att det här är spännande :-)



Några länkar:
www.naturligsyn.se har jag kollat tidigare

Dessa länkar ska jag spana in när jag får tid och lust:
www.BattreSyn.nu
www.vision-training.com
www.andasblinka.se

Det bästa är väl att man kan träna medan man blundar :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar