27 mars 2012

Lyckan som uppstår!

D känner sig oerhört lycklig just nu...
Jag har pluggat kemi i så många timmar nu och nu känner jag mig äntligen redo för morgondagens kemiprov. Jag känner mig lättad på något sätt, nu är det bara att slappa som står på schemat och imorgon tar jag tag i svenskaredovisningen som är på torsdag...
Men det är en annan dag det!
Jag är dessutom klar med fysiklabbrapporten som ska in på fredag och miljöredovisningen till fredag. Vi hade dessutom engelskalitteraturprov idag...
Alltså en väldigt hård vecka, men nästa vecka är det loooov!!! :D










Nu har jag luftat mig lite så nu ska jag inte skriva om något så tråkigt på ett tag, kanske håller mig ända till veckan efter lovet då vi har ett stort Matteprov. Nej nu får jag sluta!
Hej då ha det super! Puss och kram
P.S. Den första bilden är från gårdagens kemiplugg då jag inte fattade riktigt.. Den andra bilden är från idag då det gick upp ett litet ljus!

1 kommentar: