24 mars 2012

Hunden, gräshoppan, kobran och blåsippor

I tisdags var jag, D, på yoga som jag väntat på i ett par veckor...
Var det kul då? Nja, inte min träningsform kan jag nog tyvärr meddela. Jag tror att min kära mor dock skulle uppskattat det mer än jag.
Det kändes som om vi stod och stretchade i en och halv timme och jag gillar mer intensiv träning som man får riktigt brutal träningsvärk av ;)
Dock är nog yoga något jag skulle behöva gå på eftersom jag är stel som en pinne och vig som ett kylskåp, detta på grund av att jag spelat fotboll praktiskt taget hela mitt liv.
Vi får se om det blir några fler yogapass för min del med övningar/ställningar som "Hunden", "Kobran", "Gräshoppan", "Halvmånen", "Trädet" och allt vad de hette. 


Senare idag ska vi tillsammans gå till en plats där vi tidigare hittat blåsippor och se efter om de har tittar fram än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar