31 mars 2012

The högskoleprov of doom

Domedagshögskoleprovet? Nja, jobbigt var det men det var också första gången och jag tänkte att det fick bli ett testprov för mig. Provet bestod av fem delprov, tre av dem var ordförståelse/läsförståelse för både svenska och engelska och de två andra var matteprov med olika moment som avläsning av diagram och små ekvationer. Svenska- och engelskaproven gick hyfsat, tror jag, men ett av dem räknas bort i slutresultatet. Så hoppas det blir mitt sämsta som stryks.

Svaren finns redan på Internet, men sidan går knappt inte att komma in på grund av all nättrafik. Men det kan gott vänta ett par dag med att kontrollera frågorna. Just nu är jag ganska trött och glad att ha det gjort. Som sagt var det en testomgång och jag ska göra det minst en gång till. Då vet jag hur jag ska göra på mattedelen som jag missade den här gången... Jag ska inte sitta för länge med någon del så att jag inte hinner sista. Man lär av sina misstag och det kan bara bli bättre till nästa gång! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar