19 februari 2014

Egna små konstverk

Hej på er!

För ett tag sedan hade jag ju ett vernissage här på vår blogg med "fådda teckningar". Häromdagen kollade jag i en bok, om mig själv som liten, med foton och teckningar. Två av teckningarna fotade jag av visst är de väl fina :)

Den översta bilden ritade jag när jag var tre år.

Den nedre bilden ritade jag när jag var fyra år. Då hade jag kommit på att man har tänder :). Jag undrar vad jag ritat längst ner till vänster - är det en kameraman eller någon som står vid spisen månntro?

Tänk att jag också varit liten och gjort dessa... Det är kul att de finns sparade i alla fall tycker jag.

Ha det så bra! (Mam)


1 kommentar:

  1. Åh vilka söta teckningar! Du var en konstnär redan då! :) Tänderna såg riktigt roligt ut ;) Kramar Elina

    SvaraRadera