17 september 2012

Linnédagarna i Lund

Hej alla fans!
Som ni ser på hälsningsfrasen är det Dottern som skriver. Jag har varit i Lund i fyra dagar tillsammans med 46 andra elever som fått ett Biologistipendie precis som jag. Vi har lärt oss om Skånes historia, besökt Lunds Universitet, vilket jag tyckte var roligast, ätit god mat och glass, besökt Malmö och sett en massa olika ställen runt om i Skåne. På kvällarna umgicks vi med varandra och lekte lite lära-känna-lekar för att göra vistelsen lite roligare. Vi har också sett en massa fåglar och fått klappa en liten jättesöt Rödhake. Jag kan skriva en massa om dessa dagar men nöjer mig med detta. Lite bilder bjuder jag såklart på med. Tack och hej för den här gången! :)

2 kommentarer:

  1. WOOHOOO! Ett till inlägg, vad stolt jag blir!! :')

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja det gäller att smida medan järnet är varmt ;)

      Radera