18 juli 2012

Klassisk jordgubbstårta - en populär sida

Bild: Klassisk jordgubbstårta
En klassisk jordgubbstårta ska ha vaniljkräm och mosade
jordgubbar blandad med vispad grödde som mellanlägg, tycker jag
God kväll!
Nu har jag visst varit dålig på att skriva ett tag. Det får bli bättring... eller inte? Det bästa är att skriva när man har lust och inte för att man måste.

I kväll kollade jag statistikfunktionen för bloggen och det är ju ganska intressant att man hittar vår blogg genom Google tycker jag. Vet du vilken sida som fått flest besök genom Google på vår blogg  - nej hur skulle du kunna veta det? Jo det är "klassisk jordgubbstårta". Jag undrar hur många som hittat receptet och gjort tårtan enligt min mammas recept. Det är förhoppningsvis några som bakat den - det hade varit kul med några kommentarer :)

Här är sidan med receptet på klassisk jordgubbstårta.
/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar