3 juli 2014

Längtan och väntan

Hej!

I mitt förra inlägg skrev jag att jag inte skulle vara så "duktig" som jag hittills varit på min semester. Snart får jag annat att tänka på!

ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN ska jag få träffa min älskade dotter igen - efter att hon varit ett helt år i Malibu, Los Angeles! Tänk er ett helt år utan att få träffa sin egen dotter! Året har gott hyfsat ändå. Visst har det varit trist, tomt och tråkigt ibland men jag har ju en son också. Vi har lunchat ihop ganska ofta och det har varit uppskattat, från båda håll hoppas jag.

Tack vare att man har sett varandra när vi skypat (cirka en gång i veckan), så har det nästan känts som om hon satt mitt emot mig. Jag vill passa på att tacka uppfinnaren av Skype för detta :)

Nu är det BARA TVÅ DAGAR KVAR!

Jag misstänker att dessa två dygn kommer att gå väldigt långsamt!
Hoppas att flyg- och tågresan går bra! Nu syns vi snart!

Kram till båda mina älskade barn!
/Mam

2 kommentarer:

  1. Herregud vad mycket du hunnit med och varit duktig under dina första semesterveckor! Det är bra det, då får vi mer tid tillsammans att hitta på andra roliga saker :) Du vill kanske att det ska va fint hemma tills jag kommer hem, eller kanske till släktkalaset, men jag är ju van vid stökiga barn så jag är inte alls kräsen (inte för att jag varit det innan). Det ska bli oerhört skönt att vara lite ledig och få träffa er allihopa, särskilt dig min lära mor :) Kram kram vi ses snart! :)

    SvaraRadera