26 december 2013

Annandagen är en annan dag

Hej igen!
Idag är det lugnt, jag har sovit länge. Jag fortsatte sedan att läsa i en av fyra julklappsböcker som jag fick av sonen. Författaren till böckerna är Karin Brunk Holmqvist. Jag har läste tre av hennes böcker tidigare och jag gillar verkligen hennes humor om vardagliga händelser. ... Nej nu känner jag att jag måste röra på fläsket lite så jag återkommer. Ha det så bra mina vänner, vi hörs ;)

... är tillbaka nu efter en hyfsat lång promenad i gråvädret. Jag kokade risgrynsgröt som jag ska ha till en saffranspannkaka som jag ska bjuda på i morgon kväll. Då blir det rödskägg...

Här är några julbilder:

Denna tomtefamiljen är mitt favorit-julpynt, visst är den fin?

Här är en annan favvo-tomte :)

Ingen jul utan Turtles-tomten som sonen tillverkade när han var 4-5 år!

Några dagar innan jul kom denna fina julgransprydnad på posten, ända från USA!
Visst är hamburgaren fin :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar